Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2012/06/28

Here's my show at The Haberdashery


































今回は今行われている私の展示会場のご紹介をします。
北ロンドンにあるCrouch Endという静かな街にポップでヴィンテージなThe Haberdasheryというカフェがございます。
こちらで私は7月15日まで展示会をさせていただてます。

I show my exhibition which is now going until 15th July. I'm pleased to have that at a lovely cafe called
The Haberdashery is located in Crouch End in North London.











































愉快だけどとても落ち着く場所です、たくさんの方が友達や自分たちの家族を連れてケーキやランチ、
ブレックファストやお茶、コーヒーを頂きに来ます。

Many people who come here and take their friends, colleague or family for having a meal or tea.
This is exciting but very comfortable place.


作品と私っす(Matthew The HorseのTシャツと!)。

My works and me (with Matthew The Horse Tshirts!).



この日は友達が4人も来てくれて、その間にホットのホワイトチョコレートを頂きました。私はこの日お昼食べてなかったからお昼も食べた、なんかベジタリアンな感じのバーガー。・・・・という感じのレポートでした!ロンドンにお住まいの方やこの時期ロンドンに遊びに来る方はぜひお立ちよりください。一緒にお茶しておしゃべりしましょう、お待ちしています。

This day my friends came down and we had hot white chocolate was so lovely. I got vegetarian burger as I didn't eat a lunch, everything is fantastic. Please please pop in if you live in London or come to London. I'll welcome you to have a chat and tea!


---------------------------------------------------------------------------
Nanae Kawahara's first solo exhibition
DOOOOOGS !!
until Sunday 15th July

22 Middle Lane, Crouch End, London
N8 8PL