Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2012/06/17

Private View: DOOOOOGS!! in London



初めての個展で初めてのオープニングパーティ。
たくさんの方が来て作品を楽しんでくれたようで嬉しかったです、 ただ私はやっぱり緊張していました。
反省

It is my first solo exhibition and first private view.
I'm really glad many people came and enjoyed my new works, but I felt quite nervous honestly.
I have to learn how to be at these kind of place.





ホストファミリーも来てくれたー

My host family visited!

AnnaとAsherは学校のあとだから疲れてたのとちょっと緊張したみたい。
でも作品楽しんでくれてジンやカード買ってくれてとても嬉しかったです。

Anna and Asher was a bit tired after their school and also shy but they were excited my works. 
They got my postcards and zine, thanks a lot!


大学院のJanet先生も来てくれたよ!ありがとうございました。

I'm pleased my tutor from MA Camberwell Janet came down, Many Thanks Janet!



今回写真ちゃんと撮れませんでした、というか私のデジカメも古いし、技術の問題もあるんだけど。実は私の母はカメラマンだったのでその点うらやましいです、絵描きなのだからもっとちゃんと撮れるようになりたいなぁ。

時々カフェに行くのでそのときにあらためて写真撮ります。

I couldn't take good pictures, also my camera is so old and I don't have confidence to take. My mom was a photographer so I'm jealous. I would like to take nice photos as I can draw. I would sometimes visit to cafe so I'll try it again.


会場ではバッグ、ジン2種、グリーティングカード3種、ポストカード10種、A4プリント10種、そして犬の小さなぬいぐるみを販売しています。

I'm selling: Bag, 2 types of Zines, 3 types of Greeting cards, Postcards and A4 Prints from 10 new illustration works and small dog's toy stuffs.