Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2012/07/02

final week of June




この週はその前の週よりも目が生きとりません。月曜はフェスのせいなのか全身痛かったり、ずっとトイレ行って(笑)ました。トイレにPCは持ち込んでいないけど・・・メール返信とか送信とかしてて途中で「うおおおトイレ!」の繰り返しでした、つまりずっと腹下してました笑(お食事中の方、すみません!)フェスはどろんこなので行くときは登山靴で行きましょう

最近ある作品を3点アイデア出し提出&お返事待ちなのですが、久しぶりに犬以外のものなので結構大変でした。
でも新作、出来上がるのが楽しみです。


This week it seems my eyes aren't alive than usual. I felt muscle pain on Monday maybe by walking in Hackney Weekend. I didn't bring my PC in the toilet but I felt something in my intestines so I spent a lot of times there... (if you have something with reading this, sorry!) We must PROPER shoes on when we go to music festival ;)

Recently I have to make three illustrations and wait for reply of the idea from the client. Those aren't about dogs so it was a bit hard to think about the idea for me as I hadn't drawn other motifs for ages. But I'm so excited for completing those!




この写真は火曜日から(お手洗い記事からこちらでリフレッシュしてください)。2010年に参加したアートフェアで出会ったアーティストの王香さんと息子のきあのくん。ずっとFacebookでこの子の写真を見ててまさかお母さんと一緒に来てくれるとは。最初は寝てたけど途中で起きて私の顔見て眉間にしわ寄せて面白い顔してた。実は出会うのは今回で二回目でした、来ていただいてありがとうございました王香さん&きあのくん、今後ともよろしくおねがいします。

This photo is from Tuesday (hope you could be refreshed from my story of restroom), she is a Japanese artist Ooka Ueno who came to my show with her son Kiano. I've seen his pictures on Facebook but I didn't expect she took him. He was firstly sleeping in a baby car then suddenly work up and gazed me, the face was so funny. We met at our attended art fair in 2010, thank you for coming, Ooka and Kiano!