Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2018/12/27

See you in 2019



すっかり年末。
今年の冬は、色々とバタバタしておりクリスマス感もなく、大掃除はしているけど年末も感じなくて…だ、大丈夫なんでしょうか。あと数日で2018年が終わる…?感覚が鈍い!

気持ちとしてはやることを早く終わらし落ち着いたら、家でゆっくり録画したものを見る時間を作り、今後のプランを立てていきたいところです。
来年もどうぞよろしくお願いいたします。

Sorry I can't send air of Christmas and the end of this year. My private is super busy, also I don't feel the air of this season! I want to take a rest after that.



先日、駒場東大で行われたトーク「美 Art + Nostalgia」にゲストとして呼んで頂きました。美 a series of creative talksというサークルでオーディエンスはほぼ留学生。なかなかプレゼンをする機会が少ないので、緊張したけど貴重な経験でした。和館というスペースでした。

来年は2月にコミティア、そして5月に2年振りにデザインフェスタに参加することになりました!久しぶりなので、ワクワク。

Last Friday, I was invited as a speaker to Bi: Art + Nostalgia by a student club at Komaba Tokyo University. It was a special experience for me, thanks for that.

Next year Comitia in Feburary, and Design Festa in May! I'd like to supply new works for that. Have a nice last few days of this year! See you soon.