Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2015/10/31

個展「Colourful Colourful」ありがとうございました



個展「Colourful Colourful」が昨日で無事に終了しました。
約一ヶ月間、多くの方に観ていただける素敵な一月でした。貴重なお時間をありがとうございました。
こちらで展示の様子をご紹介致します。

Yesterday my exhibition 'Colourful Colourful' was ended,  I'm really pleased lots of people visited and it was a valuable time. Here are photos.













約5年分のポートフォリオも飾っていました。
これを見て作品の成長や変化を感じ取って、楽しんでもらえることも嬉しかったです。

This portfolio file was full of 5 years' works.
I was happy people feel the changing and developing of my works by seeing this.










私が在廊している時にグッズや作品をご購入いただいた方に、手描きのサンキューカードを渡していました。表が印刷されていて、その裏に手描きでいろいろ描かせて頂きました。余ってしまった分もあるのでデザフェスでも配布しようかなと思います。

While I was staying there, I supplied drawing on a thank you card to people who bought my works or items. The one side was printed and another side was by my drawing. I still have more, I think to give at Design Festa.








お店は8月秋葉原にオープンした「.fav(ドットファブ)」さん。
店主の西山さつきさんは元々アクセサリーデザイナーで店頭ではさつきさんの作品も販売しております。今年個展をする予定はなかったのですが、今回展示のお声かけを頂いて制作したことにより次なる段階を踏めたような気がします。

今回DMを見て来て下さった方が何名もいらして本当に嬉しかったです。いつも来てくれる方、新しい方、いつも仕事でお世話になっている方々、友達、そして.favのさつきさん、今回宣伝にご協力頂いたサイト様やDM配置許可を頂いたお店様・・・多くの方に支えらているんだなぁと感動しました。本当にありがとうございました。とても感謝しております。
そして今後ともどうかよろしくお願い致します。


The venue was .fav which was opened in Akihabara, in August. The owner Satsuki Nishiyama is also accessary designer and she sells her works there. I didn't supposed to have my show this year though, I could find for the next by she called me to have an exhibition at the shop. And I was surprised to see some people came by finding my flyer. Every visitors, new visitors, my clients, my friends, Saluki-san, and also people who support to advertise my exhibition... I'm so impressed and very appreciate about it. Thanks a lot!





差し入れもたくさん頂きました。
最後にぱしゃりと文明堂のカステラです☆