Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2014/02/25

Thank you : Time Trip Exhibition


先週18日から23日まで外苑前のgallery DAZZLEで開いたTime Trip展にお越し頂きありがとうございました。
私は大きく三つの時代に分けたイラストの新作3点を展示しました。こんな感じ。

Thank you very much for coming to Time Trip exhibition held from 18th to 23rd.
I exhibited three new illustration works which expressed three different eras.



ギャラリーの外観はこんな感じ。
結局会場の写真は撮り忘れ、他の作家さんも撮り忘れ。搬出の時にみんな気づいてやってしまたーー!!ってなっていました。期間中、私は土日しか在廊できなかったのですがみなさんとお仕事の話もできて短い間でしたが充実していました。多くのお客さんともお会いできとてもいい週末でもありました。

WORKSにも最近のお仕事も含めた新作を追加しました。
ぜひご覧になってください:http://nanaekawahara.tumblr.com


The gallery.
Other artists and I totally forgot to take photos of view, we realised it after taking down.
Anyway it was nice week as I could talk with them about illustration, but I could stay only weekend...

I added new works including client works: http://nanaekawahara.tumblr.com





その時代に沿って音楽も合わせて聞きながら制作をしていました。
Moulin Rouge!は映画ムーラン・ルージュのサントラで現代のものですが雰囲気はやはりマッチしたんですね。他の時代はCDで持っていなかったり若干時代がずれるものもあるましたが、聞きながらだとより制作意欲が湧いてました。

When I work for this, music along the each eras inspired me.
For example, CD of Moulin Rouge! soundtrack is also the one. Others are I have only iTunes.




こんな時代に行ってみたい〜
I want to go there :)