Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2013/07/17

I'm on Supermarket Sarah!




わーい、ついに解禁。イギリスのSupermarket Sarahに私のウォール「Nanae Kawahara SHOP」オープンしました。

Yay! Nanae Kawahara SHOP is now opened on Supermarket Sarah!



撮影してくれたあきちゃん(大学の同期)本当に助かりました、ありがとう!撮影場所を提供して頂いた横浜・あざみ野のギャラリースペースナナのスタッフの皆様もありがとうございました。最近の犬グッズ、ブローチまでてんこもりなSHOPになっております。トップにはどのくらい飾られるんだろう(よくわかっていないです笑)。海外向けな感じになっていますが、サイトにも素晴らしいウォールがたくさんあるのでぜひ見てみて下さい◎以前友達とサラのウォール応募してみようか〜という話はあったのですが、中々実現できず。。今回はどうやらハンズの写真を見てくれて、私のことを誘ってくれたようです。サラに感謝!

Nanae Kawahara SHOP on Supermarket Sarah is here!


Thanks a lot for my friend Aki (she was some year in BA) who took all photos, and Space Nana (a gallery in Azami-no, Yokohama) to provide a space. It's available to buy almost items from my works - including DOOOOOGS !! exhibition, newest badges, handmade brooches... One of my friends and I had another idea to have a wall for a long time ago, couldn't complete it. But this time, Sarah might see my photo from Tokyu Hands Gallery Market one then I was suggested for this time. Many many thanks, Gemma & Sarah R & Sarah B !!!


Supermarket Sarah
http://www.supermarketsarah.com/
My wall: http://www.supermarketsarah.com/wall.php?wall=108