Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2012/03/05

March



































March...it's March! (everyone knows)
The first YAOMART in 2012 was opened today 4th March.
But...was bad weather with raining and cold.
But it was very fun!
The report is HERE on the website of YAOMART.
Please have a look :)


マーチ、もうマーチですね、3月が始まりました。
そして今日4日日曜日にYAOMART、久しぶりに開店しましたよ。
あいにく、雨で・・・寒くて、でも楽しくできました。
そんなレポートはYAOMARTのサイトこちらでぜひ見てみてください。
























Then I saw three doggies in Brick Lane.
I could take photos two of them...exciting!


このマーケットの日にはなんと犬を3匹も見ることができました
そのうち2匹ちゃんとパシャリましたよ。
満足。



 

 





















These photos are from 1st March.
It was impressive lighting up at St. Paul.
I walked from Somerset House to Brick Lane which Google Map says taking 50min by foot, but I thought it was 30minutes. Anyway, I was in Oxford Circus before going to Somerset House so... it might be around 1hour and 10minutes in total I guess. But...it doesn't matter.

Why I went to Brick lane, was for my friend Nozomi Hoshikawa who joined today's YAOMART.
It made me wanna go to circus, lovely exhibition!


先週撮った写真を一部紹介。
両方とも3月1日のなのですが、
ライトアップが印象的だったSt. Paul大聖堂
(実はこの日Somerset HouseからBrick Laneまで歩きました。
今ググったら50分ってあったんだけど・・・そんなに歩いたっけ?
でも実際はSomerset Houseの前にOxford Circusにいたからプラス
20〜30分かと。んまぁいいやどうでもいいや)

今度はなぜBrick Laneかというと
今回YAOMARTにも参加してくれた星川のぞみちゃんの展示があったからなのでした。
サーカス、行きたい
と思わせるかわいい展示会でした。