Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2012/03/15

Drawing, eating, drawing, walking...

































ご無沙汰してしまってました、最近は一気に何点か別々の作品を仕上げていたのですが
今回はこちらの絵を紹介します。
Tooting Zine Fairのあとにジン参加のお誘いがあり早速参加させて頂きました。
その企画とは、Karys Rhiannさんによる「First Love」
参加者は絵描きだけでなく、字書きさんや写真家さんもいます。

私は、私なりの「First Love」を表現しました。
人間同士の恋ではなく、恐らく初めてドキドキしたりあこがれを強く抱いたものだろうと思い「にこにこぷん」を選びました。もしかしたら私の世代の方々は共感してくれるかしら・・・してくれるかな??

KarysのFirst Zine Blog: http://thesomethingfineproject.tumblr.com/


Recently I did few illustration though, I'd like to show one of them.
I was invited to a zine project by Karys Rhiann called 'First Love' after I joined to Tooting Zine Fair. There are many people...not only illustrators also writers, photographers...

I illustrated my own FIRST LOVE, which isn't love between people. The choice is from a children TV programme in Japan 'Okaasan to Issyo' (which can be checked here) and it had a puppet show 'Niko Niko Pun (or Niko Niko Poon)'. I was very very attracted by it when I was 3 years old, I always watched and felt heartbeat!

First Zine Blog: http://thesomethingfineproject.tumblr.com/



その他もろもろ/others






















以前青葉台の成城石井で見つけて「あ、かわいいー素敵ーん?イギリスか?買おうかな、でももうすぐロンドンへ経つわー」ってなってこの前近所で見つけたビスケット。

This biscuits: I saw it at super market in Japan and wanted to buy as the package is lovely. But I could get it in London.























アリパリにて桜はっけん

Cherry blossom in Ally Pally.

------------------------------------------------------------------------
NEWS

月刊誌「ミスター・パートナー」さん2012年4月号にて
イラストカットを描かせて頂きました。
My illustration is supplied to a Japanese magazine Mr Partner
(issue: April in 2012)