Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2015/02/10

One more event in this month



香港のギャラリーODD ONE OUTにて明日より開催されるZineの展示会「Zine Scene 2015」に新作のZineを展示することになりました。作品はプリントスタジオInk Cha Chaのリソグラフ印刷によって制作されます。多くの素敵なZINEの展示会になると思います!

Zine Scene 2015 is Zine exhibition by a gallery in Hong Kong ODD ONE OUT starting tomorrow!
I'll show new zine. The works are printed by Risograph at studio Ink Cha Cha.



私が提出した作品のほんの一部です〜色合いとか、質感とかどんな仕上がりになるんだろう。
リソグラフ、初めてなので仕上がりがとても楽しみ!
香港、日本のすぐとなりなのに、すぐいけないなぁ。。せっかくの展示会行ってみたい

This illustration is a part of my zine. I'm very excited to see the completing! Rio printing is the first time for me :) but Hong Kong is just next to Japan, but I feel it's far from here :( I'd love to visit to the show very much (need to check my money!) !


Zine Scene 2015  2015. 2/11 Wed 〜3/8 Sun
at ODD ONE OUT (http://oddoneout.hk)
G/F, 14 St Francis Street, Wan Chai, Hong Kong






先日、渋谷の神南に新しくオープンしたgoen℃ gallery storeのオープニングパーティーへ少しだけお邪魔してきました。ライブも終わってしまった後に到着したので、本当に少しだけに。でも賑やかだった〜。

Last Friday, I went to the opening party of new shop goen℃ gallery store in Shibuya. Although I stayed a short time, the party was very busy!



私の商品はここに!
会場では周りの方々とほとんどお話できなかったのですが、土曜にイベントを行ったユサマイカさんとお友達さんとお話できました〜。また渋谷に行く時は余裕を持って伺おうと思いました。

My item is here. I couldn't talk with everyone, but I met two people and the one of them was yusamajka who did performance the second party on Saturday.