Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2014/09/20

TABF 2014 Thanks



THE TOKYO ART BOOK FAIR 2014
私達は二日間という短い間でしたが多くのお客様に立ち寄って頂きました。本当にありがとうございました!

Thank you for visiting us. We joined only two days though, our TABF is successfully finished yesterday!


私たちは壁付きの場所。こんな感じでした。
Our stall. We could have a wall too.


新作ミニZINE Kiiy と 今度の11月の個展のお知らせ。
I show new zine of Kiiy and fryer for my next exhibition in Nov.



初日の風景。
The first night of TABF.


AMMYがゆるーいポスターを作ってくれた。
AMMY made these.




Kiiyのブローチは完売致しました!ZINEも好評でした◎嬉しい。
ありがとうございます〜
次の出張イベントはデザフェスなのですがそれに向けても少し量産していきます。
This Kiiy brooches are sold out now, I'll make more for the next event YAOMART at Design Festa.


イベントっていろんなアーティストさんの作品を見れてとてもいいのですが、一点一点よく見る事ができないのは難点で。その中で、そしてちょっと今月お金がない中で今回ゲットさせて頂いたのはこちら。
I love to see these events because I can see lots of artists, on the other hand, can't recognise each sadly. This time I got them ( I didn't have enough money though! )


Artists: Grace Lee、ネム舎、名古屋芸術大学デザイン学部、Wong Sum Wai
みなさんステキでした!
今日最終日もがんばって下さい!

THE TOKYO ART BOOK FAIR
http://zinesmate.org/lang/jp/the-tokyo-art-book-fair



次はYAOMARTとしてデザインフェスタ、いつものように日曜のみ参加します!
http://yaomart.blogspot.jp:HPまだ古いままですがもうすぐ新しくアップします。

そしてYAOMARTの後には個展が始まります。
今まではずっと犬でした。今回は少し雰囲気を変えて、自分の感情を表すような展示会になると思います。二週間あるので仕事で制作したものや日々綴っているダイアリーを元に空間を変えて行きます。また色々お知らせ致します。
Well, as I said, next event is YAOMART at Design Festa only on Sunday I join. The website will be updated soon.
Then I'm having am exhibition after that. I have shown many dogs but the next show would be more emotional stuffs...including my jobs and my own dairy. Anyway I'll tell more updating!