Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2014/09/05

Do One Good PARKへ



先週の日曜日、一般社団法人Do One Good PARKによる里親譲渡会へ行ってきました。

既にボランティアをされてる知り合いの方がスタッフさんに私のことを話してくれて、実際にどのような感じのイベントかを見ることができました。



Do One Goodさんは主に青山ファーマーズマーケットに毎週イベントを開催しています。この日はアニマルフレンズ新潟よりネコちゃん達とワンコ二匹が来てました。

Do One Goodさんのウェブサイトを見て頂くとわかるのですが、目標が素晴らしいです。ちょっと私には言葉足らずで説明できませんが、ぜひご興味ある方はご覧になって下さい。私も微量ながら時々参加させて頂くつもりです。

Do One Good website:

Facebookページもあります:

Do One Good is the organisation for protecting of animal pets, which have many social problems of victims by violence, abandonment, and disaster.

I went to their event on Sunday and met the stuffs to talk this problem. One of my friends already joins as a volunteer, and she gave my information to them. I wish I could support them for making good life of animals.