Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2014/04/11

ワークショップありがとうございました!



イオン入間店にて二週続けてのワークショップが終了致しました。
春休み、増税、新生活・・・そんな日が続いていましたがそんな中お越し頂いた皆様、ありがとうございました!
今回も個性豊かな作品が多く、私もとても楽しかったです。

I had workshop for 2days at Aeon Iruma in Saitama. Although it was busy season for spring holiday, VAT changed from 5% to 8% and new life (for students and new members society), I was glad people looked enjoy that.





お手伝いに来てくれたA/M/M/Yちゃんもありがとう!
ワークショップ、次回は未定。今度はちょっと違うことができたらいいなと思っています。ちょっと忙しくてまだ頭がアイデアを出してくれませんが^^;ゆっくりと、楽しい何かをひらめいてくれたらと思います。またその時はよろしくお願いします。

ここでちょっとお知らせなのですが、6月にイベントに参加することになりました。
パシフィコ横浜で6月に「ヨコハマハンドメイドマルシェ」というイベントが開催されます。私は昨年このイベントにワークショップ枠で参加したのですが、今回は販売ブースでYAOMARTではなく個人で参加します。またどんなものを販売展示するか、詳細は後日お知らせします。おたのしみに!

The next workshop hasn't been planned. I wish I could do new things, my brain is still considering for the next. On the other hand, I have news - Yokohama Handmade Marche - I joined to a part of workshop area last year though, I'm going to join to the next one as an exhibitor (not from YAOMART, just me). I'll announce more information for that soon!