Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2012/09/25

THE TOKYO ART BOOK FAIR 2012


無事に終了しました、ザ・東京アートブックフェア!
最後の日曜には雨だったにも関わらず、三日間たくさんの方に来ていただき本当にありがとうございました。

Successfully finished, THE TOKYO ART BOOK FAIR! Despite the last day was raining, many many people came down to this event for three days. Thanks a lot :)





私のいた部屋はこちらでした。
I was at ROOM H




隣でポーズをとってくれてる方は、今度デザフェスでYAOMARTに参加してくれる角裕美ちゃんです!隣のブースだったのは、本当に偶然。たくさん素敵な出会いがあり、たくさん素敵な作品にも出会えて、勉強もできて日本戻ってきて最初のイベントで貴重な経験ができてよかったです。来年も参加するぞー!!

A girl next to my booth is Hiromi Kado who is going to join YAOMART at Design Festa in November. Fortunately we met here (we didn't know each other, just contacted by emailing)! I had really good experiences like meeting lovely people, works, and also getting knowledges... happy to join this event as first in Tokyo. Hope I could attend next year too!



このフェアは日本だけでなくNievesをはじめ海外のインディペンデントの出版社、そして印刷会社も参加していました。ロンドンで見てきたものと雰囲気が似ていてそれに日本のものがプラスされてたので懐かしいようなふしぎな感じだった。私はInstagramでアップしてきた絵日記をまとめたものを販売しました。残りあと6冊!

This fair, there're printing companies and independent publishers from overseas including Nieves. It was a bit strange and nostalgic feeling for me because I used to see them in London. I sold a collection of my doodle diary which was shown on Instagram. Now only six books!




土曜にフェアから帰宅したらトリミングされてました。
She had a trimming on Saturday.