Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2012/09/06

Papero - collaboration work



お知らせ:
ロンドンを拠点に様々な分野で活動しているデザイナーやアーティストをオーガナイズするEpha3より、韓国のクラフトペーパーで模型を作る作品を提供するPaperoとコラボレーションさせて頂きました。7日から11日までフランス・パリにて行われるMaison et Objetにて作品が公開されます。

NEWS:
I worked with Korean craft paper model company Papero from London-based PR agency Epha3,
shown at Maison et Objet from 7th to 11th September.


私の作品は二点。飛行機に蜂を描き、車には犬を描きました。
Epha3のウェブサイトにて他のアーティストによる作品も見ることができます。

My works are two: Biplane - I drew bees, and Buggy car - dogs.
We can see more works by more artists at Epha3 website.

Epha3: http://www.epha3.co.uk/
Maison et Objet: http://www.maison-objet.com/







ナナが先週の木曜に下痢をまき散らすという事態が起きて、そのとき私は新橋にいたのですが急遽帰宅して・・・家を母と掃除しました。冷房病に少しかかったみたいで今はもう大丈夫(今現在は私の隣で雷におびえている)!

Last Thursday I was in Tokyo but went back quickly for cleaning up with my mom in my house as Nana had diarrhea. She was sick by cooling of air conditioner was a bit strong for her. At the moment, she is sitting next to me as being scared by storm!




日本にいるけど、イギリス人の新しい友達が一人増えました。Bunny Bissoux!
先月のAlternative Press FestivalでLizz Lunneyと知り合い、彼女の友達が日本に滞在してる&只今個展中(現在は終了)とのことで遊びに行ってきました。Liquid Roomの中にあるKATAギャラリーで隣にカフェがあるんだけど、カフェでずっと話してたね、きっと3時間強はいたかも。作品が日記で全部シュールで面白かった、次に会えるのはTokyo Art Book Fairでかな?
また会いたいな〜

I made a British friend Bunny Bissoux in Tokyo! At Alternative Press Festival, I met Lizz Lunney and she introduced me Bunny who was having an exhibition in Tokyo. There's a cafe next to the gallery (called KATA gallery is the inside of a live house Liquid Room), we're there for 3hours! I really enjoyed to see her works which are diary style and very very funny. Maybe we'll see at Tokyo Art Book Fair for the next. See you there, Bunny!!

Bunny's website: http://www.bunnybissouxart.com/