Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2011/03/14

Pray for Japan

 Today I donated to Japan via Nihon-TV and Civic Force.

My help is quite tiny though hope it would support for land disaster...
























you aren't alone - one of my friends felt because her family went to Hokkaido.
Everybody feel fear, also lots of animals but don't worry as you aren't alone.
This is the first page of doodle! second note (The previous one was finished,
will be uploaded soon).
Actually I post it to #newday_GEISAI which is by Mr. Takashi Murakami.
Hope it'll be had more power....like works are sold and the earning money goes
to the donation. I feel sorry my thought is weak for this...


日本テレビとCivic Forceのネットを通じて募金させて頂きました。
微力ですが少しだけでも災害地、被害を受けた方々への救いになりますように。
私の友達の一人が、彼女のご家族がその時北海道に行っていたことで
とても不安を感じていました。
みんな、動物も不安を感じる、でも大丈夫一人ではないよ・・・と
思いこの絵が描かれました。 doodle!の一冊目が実は終わったんですが、
こちらの絵は二冊の一ページ目です。
そして#newday_GEISAIに投稿します、芸術家の村上隆氏により企画されました。
本当は例えば投稿された作品が購入されるなどして、その集められたお金を
寄付できるなどの効果が起きれば、と願います。もっと私にも力があればと
無念に思います・・・

本当に少しでも出来る限り早い回復をお祈りしています。