Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2011/02/22

My first illustration for book cover

 




















This is the copy of the book which I did illustration for the cover.
I haven't seen it at book shop, so should go...

Umm, nice!




















We can see my name on the back (Can you see?).
I felt very happy when I saw it.

And then I got a Japanese magazine 'illustration'.
Actually people who live in London can't buy it because the book shop
don't accept so I asked to order (the shop is in Mitsukoshi at Piccadilly Circus).
I haven't read for two years, maybe?
The works by Mr. Mizumaru Anzai(安西水丸) are very lovely!
 




















↑ It was an extra book by him.
Nice...!!





初めて仕事した本の表紙、そのコピー本が届きました。
裏表紙に私の名前があるんですが(この写真見えるかな?)
見たときはやっぱりとても嬉しかった。
本屋に並んでいるはずなので行かなきゃ。

そして日本でおなじみイラストレーションですが
こちらにある本屋ではどこにも置いていません。
なので ピカデリーサーカスの三越にある本屋さんで
注文させて頂きました。
恐らく二年間くらい読んでいないと思う。
安西水丸さん特集だったんですがなんとも、良いっすね・・・!
おまけの冊子まで付いていて、素敵でした。