Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2011/02/26

doodle! updated

 





















I uploaded new doodles here:
http://www.flickr.com/photos/barbaratics/sets/72157625742955347/


I bought Taking Heads 77 and The Fiery Furnaces' EP two weeks ago.
EP, I really wanted. Of course I went to HMV and Rough Trade etc,
but no CD there. Finally I used Amazon then got it.
The Fiery Furnaces is the one of my favourite bands since I liked Franz Ferdinand.
The music is a bit weird however very attractive for me.

I have Talking Heads' Once In A Lifetime though, didn't have 77.
Asher really like Psycho Killer so I was influenced by him.
It's his parents' generation :)





doodle! doodle! doodle!
新しいページを追加しました。
画像のことなんですが、二週間前に
Talking Headsの77と、The Fiery FurnacesのEPを購入しました。
EPは前からずっと欲しくてHMV行っても、Rough Trade行っても
どこのCD屋さん行っても見つからなかった。
最終的にアマゾンさんにお願いしました。
The Fiery FurnacesはFranz Ferdinandが好きだった頃くらいから
好きになりました。ちょっとおかしなメロディーだけど大好きです。

Once In A Lifetimeは持ってるけど、77は持っていなかったんだ。
AsherがPsycho Killer好きで影響されて買ってしまいました。
彼の両親の世代だね。