Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2010/12/05

Work in progress... Sketchbook Project

 




















I'm keeping to draw Sketchbook Project though,
it's getting to hard for filling all of pages!
However I'll finish it soon...




















The book is separated by my memories.
This page is about Coo-tan which is my first dog.

It won't be back to me, but, I'll keep a whole of pages
then put them on my website and Flickr.
I'll devote it to my family, hometown, people in my town, friends,
and my life.





地道にスケッチブックプロジェクトをすすめていますが
全ページを埋めるのはなっかなか大変!
来年1月中旬までだが、終わる・・・よね。

中身なんですが、基本的に思い出や記憶が綴られてます。
このスケッチブックは作家のところへ帰って来ないので
送る前に写真なりとっておく必要があるので
画像をちゃんとまとめてサイトに載せますね。
上記のテーマなので、私の家族や私の住んでいる町、
今まで会った人々や友達、これからも死ぬまで付き合うことになる
私の人生というものへ捧げます。
(なんか文章変かな?^^;)