Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2018/06/19

動物公園へ


大阪の地震、すごくびっくりしました。
親族はいないのですが、友達が関西にいるので連絡し無事が確認できてよかったです。
しかしニュースを見て被害と今後のさらなる余震や、関東を含めた地震を含めて気をつけなければならないです。
少しでもおさまりますように。

In Japan, Osaka had a big quake in the morning.
There are recently some quakes happen everywhere in Japan, we have to be careful.



6月は予定がいっぱいという話をしましたのでちょっとレポします。
土曜に、井の頭自然文化園(http://www.tokyo-zoo.net/zoo/ino/)へ行きました。






動物は大好きなんですが、イラストのためにもしっかり観察したくて。
上野もいいけれど、井の頭のは行ってみたいなーモルモット触るのにも少し興味があったし、とずっと思ってました。
(天気のせいなのかヤギたちはだるーとしてた・・リスは元気だったけど)




もっもっもるもっと
梅雨シーズンなんで天気の心配がありましたが、雨の心配もなく散歩できました。公園の中もみどりがきれいで、人の多さも気にならず(上野はすごいですから!)また気軽に行きたい。

This is a part of my June's plan, I went to Inokashira Zoo (http://www.tokyo-zoo.net/zoo/ino/) with my friend. Ueno Zoo is a bit far and too big, and I was interested in Inokashira Zoo which place is more closer for us. It could be good experience for my illustration too, also the park was beautiful with green! There are 'Guinea pig petting' and I tired - was scared a little because it was quite different from dogs(exactly). But the zoo and park is very nice area.