Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2016/09/13

9月になりました。


お久しぶりです。
8月の企画展「どっかいきたい」お越し頂き、ありがとうございました。数点作品も旅立ち、ご購入頂いた皆様には感謝をしております。お声掛けて下さったLUCKののりさん、ありがとうございました。実は11月に開催されるLUCKの企画展にまた参加させて頂くこととなりました。ワクワクする内容となりますので、よろしくお願いします。

さて、今年からは参加イベントを極力控え、選びさせて頂いてます。現在決まっているのは、今週金曜からスタートするTHE TOKYO ART BOOK FAIR 2016(今年は委託になります、詳細は後ほど)と来月のコミティア。コミティアでは新しいZINEを発行予定です。イベントを減らした代わりに慎重に制作に向き合うことが出来ている気もします。

まだ未熟ながら活動を始めて早6年ほどになります。留学先のロンドンから帰国してから4年が経ちました。私は次の新しい事に繋げるために今年は試行錯誤してます。夏場は様々な更新が滞っていましたが、たくさんアップしていきたいと思いますので、引き続きよろしくお願いします。


Many thanks for the last group exhibition 'Dokka Ikitai' in August, some works went to someone's home and they must be happy. My next exhibition will be in November at same place LUCK, please keep to check my updates.

This year, I chose few events I join as I can be concentrated on my works. At the moment, The Tokyo Art Book Fair and Comitia are my events. It's already 6years when I started my career and 4years and I'm back to Japan from London, so I change my mind going the next steps. I was lazy updating my news in this summer but I'll show my new things, please keep in touch! Thanks.