Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2013/01/10

At Shibuya Tokyu Hands



お知らせでもお伝えしましたが、現在渋谷の東急ハンズ7階にありますHINT 7にて前回の個展「DOOOOOGS !!」より犬のポートレート、犬バッグを展示・販売しています。渋谷、渋谷のハンズにお越しの際はぜひ遊びに来て下さい。
2月2日(土)まで。会場にはかなり落ち着けるカフェもあり!

I'm exhibiting and selling dogs' portraits from my latest exhibition DOOOOOGS !! at Shibuya Tokyu Hands 7th floor HINT 7. It's until Saturday 2nd February. Please come there and there's a cafe which is really comfortable.






そしてウェブショップもオープンしました。日本サイド(BASE)と海外サイド(Etsy)で分けてみました。
エンジョイなショッピングをお楽しみください。

My web shop is now opened! I separated as Japanese side (BASE) and Other country (Etsy).
Enjoy for your shopping :)


もうひとつ、金曜のNHK Eテレで流れるピンキーマカロンちゃんをぜひ見て下さい。










ハンズで搬入を終えたあとは、久しぶりに展示を見に行きました。森美術館にて会田誠展。
全ての作品が深くて、おもしろい。特に戦争シリーズが好きです。写真は唯一撮影可能だったおにぎり仮面

After hanging my works at Tokyu Hands, I went to see an exhibition by a Japanese contemporary artist Makoto Aida. His works are grotesque and erotic though, I quite love them and also especially like war series. This is the only one which we can take a photo, Onigiri Kamen.




携帯なので上手く取れないけど、ヒルズのビューから見た夜景です。久々に見て、綺麗だった。
I can't take because it's smart phone. This is from 52 floor at Mori Building, so beautiful.