Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2012/01/29

very LONDON snaps


Hello! Still continue to work for my solo show but...


































I just played this using Nana as a motif but I'm getting to make something about this. Hope it was funny for you but I quite enjoy.

個展用の準備はまだまだ続いていますが、今週こんな感じで遊んでしまいました。何か作れそう・・・笑。制作者側(私ですが)は楽しいんだけれど、これを見てくれるみなさんも楽しめたらって思ってます。










































I think I hardly upload this kind of 'London' photos, hardly take pictures of views. This day I met up with my Japanese friend. She was at same art cram school before going to university, and we hadn't seen each other since we went to each different universities. So... it was for 9 years! Anyway, this is the FIRST LONDON for her, so we walked around and we could see these situation ( I know the first one is a bit weird, but I like...it). It might be interesting me.

今までロンドンらしいような写真をアップしたことがないと思うんですが・・・この日実は予備校時代(大学受験生時代)の友達と会ったんです。互いに違う大学行ってから一度も会ってなく、実に約9年ぶり(!)という再会をしかもロンドンで果たしました笑。彼女にとって初ロンドンということでちょろっと歩いてたら上記のような素敵な(エロスの像は素敵じゃなくてシュール)写真が撮れましたとさ。その前にめったに私は街の写真は撮りません、レアな瞬間だったんだね。

------------------------------------------------------------------------------






















As I updated my news, I'm going to attend an exhibition. I donated this printed work which was displayed at When We Feel last summer. The private view is on Thursday 2 Feb, let's join us!




newsでも告知しましたが、展示会(ロンドン)に参加します。昨年夏に行った展示会「When We Feel」にて発表した作品の一つ(プリントバージョン)を寄付しました。
オープニングパーティは2月2日木曜日です、ぜひ遊びに来てください!