Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2012/01/13

I turned to new age.







































8th January is my birthday, my friends in London gave me fantastic cards and presents! Also Mae and Dave played a song for me at the party. I'm very pleased to all of my friends, Thank you very much again!

You can see a lot of original arty cards on my photos. David Bowie...Elvis Presley...their birthdays are also on 8th January, it's my pleasure. And also cards illustrate 'Nana (my dog)' and me! Lovely.


1月8日は私の誕生日でした。たくさんの人たちから素敵なカードとプレゼントを頂きました。そしてパーティー(イギリスでは誕生日会を誕生日の人が開くというのがあります、大人に・・・なってもね笑。)ではMaeとDaveがたくさん演奏してくれました。とても感謝してます、本当にいつもありがとう。

イラストの仲間や絵を描くのが好きな人が多いのでオリジナリティのあるカードばかりです。デイヴィッド・ボウイやエルビス・プレスリー(彼らの誕生日は同じく1月8日。二人の音楽は私も大好きなので同じ日でめっちゃ嬉しい!)をモチーフにしたもの、「ナナとななえ(私)」をモチーフにしたもの・・・すてきです。



 -----------------------------------------------
Paul Shinn drew David 'Nana' Bowie and Yuki Nishimura made 101. Their cards for Arina Orlova were same theme! It's able to see what was: http://aryaorlova.livejournal.com/171002.html
Funny.

デイヴィッド・ナナ・ボウイを描いたのはPaul Shinnで101を描いたのは西村夕貴なんだけれど、面白い事にこんなこともありました。もう一人の友達Arinaの誕生日が4日にあって彼らのカードがかぶった!彼女のブログ(ロシア語)でどんな感じが見れます:
http://aryaorlova.livejournal.com/171002.html
おもしろいねー