Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2011/10/11

Autumn 2011 came

 


Now I can see Autumn in London.
I often go to Alexandra Park for a walk when I work in my studio using all of the day.


秋がやっとロンドンにも来ました。
ずっとこもって作業してるので暇を見つけたらお外に出るようにしてます。
散歩にはよくAlexandra Parkを利用します。






















It's able to see deers here.
On Sunday I saw my host family Susu and Anna so we looked at deers together.

ここには鹿がいます。
この前散歩してたらホストファミリーのSusuとAnnaに遭遇したので
そのままみんなで鹿を見てました。


















This was taken by Susu...a deer looks at me.

いつのまにかSusuにこんな写真撮られてた(笑)
鹿が見てる
















I took this today, it looked it was sleepy.
Then I saw a squirrel was running!

この子は今日撮りました。
眠そう

ちょっと歩いたらリスが走ってました。



















Jump!!
シャッ!
















What a weird face.
こわっ