Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2011/09/20

YAOMART @SundayUp Market

 I just finished my market stall last Sunday, joined with my friends

Yuki, Kasumi, Cat, Alessandra, and Yoshitaka!
Thank you very much for people who visited to us.
We enjoyed a lot, hope we could have next event soon!

日曜日にマーケットを出店しました、参加してくれたメンバーは
友達のにい、かすみさん、Cat、Alessandraと岩本さんです。
ご来場して頂いたお客様に出会えて嬉しかったし、私たちも
楽しむことができました。また近々開く事ができたらと思ってます。


There photos are our stall:
うちらのストールの様子の写真たち:




















At this time, I made bags and brooches. My Etsy shop should be managed again, I'd like to put few thing there!
私は今回バッグとか作りました。あと、ブローチも
Etsyを全然いじってないので近々こやつらをそちらでも紹介したい
な感じです。






















I forgot to take pictures before brooches are put in bags...!
ブローチは袋入れる前に写真撮るの忘れちゃった・・


















That's all! Next post, I want to show my work from an exhibition
Here Is My Heart.
こんな感じです、次回はもう一つ行われてる展示紹介したい!