Featured Post

▶︎ NEXT EVENT・これからの予定

2010/07/19

Thanks for coming MA show

 




















Yesterday our final MA show was finished, thank you.
These photos including me are my final works for the course.
I added new works on my website, and will up this one soon.





































土曜日に、修了作品展が終わりました、
来て頂いた皆様、ありがとうございました。
このページでは私の作品を載せています(写真の人間は私本人です)
クラスの先生Janet Woolley先生には様々なアドバイスを頂き、
たくさん、色々考えたり勉強になりました。
感謝しています。
またFlickrでは他のクラスメイトがアップした展示の写真が
見ることができます。

また、HPに作品追加しました
後日修了制作も掲載します。


I deeply appreciate to my tutor Janet Woolley,
I could earn a lot of great experience, opportunity and studying.

You can see more pictures at our show, on Flickr